Авторизація

Договір приєднання

із змінами, внесеними наказом ТОВ «Е ЛОТ» від 14 листопада 2024 року № 5
Договір приєднання про надання доступу до електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісів) авторизованого електронного майданчика «e-Lot»
(редакція діє з 15.11.2024 року)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Е ЛОТ» (далі – «Оператор»), в особі Виконавчого директора Гічка Артема Борисовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та особа, що приєдналася до зазначеного Договору (далі – «Користувач»), з іншої сторони, надалі разом іменовані – Сторони, а кожна окремо – Сторона, враховуючи, що інформаційно-телекомунікаційна система «Авторизований електронний майданчик «e-Lot», яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою веб-сайту, розміщеного в мережі Інтернет за адресою: https://e-lot.com.ua/, відповідно до статей 634, 638, 641 і 642 Цивільного кодексу України та частини 4 статті 179 Господарського кодексу України, уклали цей Договір приєднання про надання доступу до електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісів) авторизованого електронного майданчика «e-Lot» (далі – «Договір») про наступне.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
  2. Користувач на підставі вільного волевиявлення приєднується до умов Договору в цілому та повністю, а Оператор надає Користувачу доступу до онлайн-сервісів з правом користування інформаційно-телекомунікаційною системою «Авторизований електронний майданчик «e-Lot» (далі – «Електронний майданчик») за призначенням, з метою участі Користувача в процедурах закупівель за допомогою мережі Інтернет, в режимі онлайн.
  3. Даний Договір є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України та укладається шляхом приєднання Користувача до запропонованого Договору в цілому шляхом реєстрації на Електронному майданчику на веб-сайті за адресою в мережі Інтернет: https://e-lot.com.ua/, при цьому Користувач не може запропонувати свої умови до цього Договору. На вимогу Користувача Договір може бути укладений в паперовому вигляді.
  4. Користувач, з моменту його реєстрації на Електронному майданчику на веб-сайті за адресою в мережі Інтернет: https://e-lot.com.ua/ вважається таким, що прийняв умови Договору та додатків до нього, Регламенту (розміщений на веб-сайті Електронного майданчика за посиланням: https://e-lot.com.ua/reglament) та Політики конфіденційності (розміщена на веб-сайті Електронного майданчика за посиланням: https://e-lot.com.ua/privacy) в повному обсязі, без будь-яких застережень і винятків.
  5. Функціональні можливості, склад та перелік онлайн-сервісів Електронного майданчика, доступ до якого надається Оператором Користувачу, визначаються у тому числі, але не виключно нормативно-правовими актами у сфері закупівель: Законом України «Про публічні закупівлі», Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №166, Порядком формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року №822, іншими актами у сфері закупівель та рівнями акредитації Електронного майданчику.
  6. В цьому Договорі терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України «Про публічні закупівлі»,  «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та інших нормативно-правових актах, а також Регламенті.
  7. Оператор повинен забезпечити можливість проведення процедур закупівель в електронній системі закупівель відповідно до отриманого рівня акредитації.
  8. У разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів, та/або здійснення доопрацювання електронної системи закупівель Оператор повинен у строк, визначений адміністратором, привести функціональні характеристики та можливості Електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами, а також з технічним завданням та/або стандартними сценаріями тестування. Строк для доопрацювання не може бути меншим, ніж п’ять робочих днів.
  9. Оператор може надавати послуги замовникам, централізованим закупівельним організаціям, учасникам відповідно до рівня акредитації, державним (зокрема казенним) та комунальним підприємствам, їх дочірнім підприємствам, об’єднанням підприємств, а також господарським товариствам, державна або комунальна частка у статутному капіталі яких становить 50 і більше відсотків, і повинен забезпечити для усіх користувачів на безоплатній основі рівний доступ до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом проведення аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, а також забезпечити:
  10. для замовників на безоплатній основі:
    • рівний доступ до організації закупівель;
    • підтвердження особи користувача за допомогою кваліфікованого електронного підпису під час розміщення документів в електронній системі закупівель;
    • автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на авторизованому електронному майданчику у спеціальному журналі подій;
    • перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються під час реєстрації в електронній системі закупівель, українською та англійською мовами та у разі зміни таких даних;
    • можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»;
    • надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його кабінеті на авторизованому електронному майданчику;
    • надання можливості замовнику управляти документами, які були створені на одному авторизованому електронному майданчику, у разі перереєстрації замовника на іншому авторизованому електронному майданчику;
  11. для учасників:
    • рівний доступ до участі в закупівлях;
    • підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у цьому Договорі, під час розміщення будь-якої інформації в електронній системі закупівель;
    • перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються під час реєстрації в електронній системі закупівель та у разі зміни таких даних;
    • автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на Електронному майданчику у спеціальному журналі подій;
    • надсилання повідомлень учаснику та відображення їх у його кабінеті на Електронному майданчику;
    • надання можливості учаснику управляти документами, які були створені на одному Електронному майданчику, в разі перереєстрації учасника на іншому авторизованому електронному майданчику.
  12. безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу, зокрема забезпечити можливість прийняття, обробки і обміну документами та інформацією про здійснення закупівлі між авторизованим електронним майданчиком та веб-порталом Уповноваженого органу;
  13. захист інформації про публічні закупівлі та захист конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу, що дасть змогу запобігти витоку, знищенню та блокуванню інформації, порушенню цілісності та режиму доступу до інформації;
  14. можливість подання учасником тендерної пропозиції та/або пропозиції з використанням електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісами), доступ до яких здійснюється за допомогою Інтернету.
  15. Оператор може передбачити на Електронному майданчику можливість надання додаткових послуг замовнику та учаснику, в тому числі на платній основі.
  16. УМОВИ НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА. РЕЄСТРАЦІЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ
  17. Використання Електронного майданчика та його електронних сервісів з метою участі в процедурах закупівель за допомогою мережі Інтернет здійснюється Користувачем через «Особистий кабінет», після його реєстрації в електронній системі закупівель через Електронний майданчик.
  18. Порядок організації та проведення процедур публічних закупівель встановлюється відповідними нормативно-правовими актами з урахуванням особливостей, визначених Договором.
  19. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним в електронній системі закупівель, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням його даних персональної ідентифікації.
  20. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним на Електронному майданчику. Оператор має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти йому, а також комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель про факт розміщення користувачем інформації неналежного змісту.
  21. Реєстрація користувача в електронній системі закупівель через Електронний майданчик здійснюється способом ідентифікації шляхом:
  22. використання засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
  23. ідентифікації через підписання договору між Користувачем та Оператором.
  24. Оператор вправі запроваджувати інші способи реєстрації/ідентифікації користувача в електронній системі закупівель, передбачені пунктом 4 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №166, а саме:
    • використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства;
    • ідентифікації через отримання Електронним майданчиком банківського платежу від Користувача;
    • ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства.
  25. Користувач Електронного майданчика – замовник з метою здійснення публічної закупівлі повинен авторизуватись на Електронному майданчику як замовник в порядку, визначеному у пункті 2.5. цього Договору. Авторизуючись в якості замовника, Користувач підтверджує правомірність застосування ним електронної системи закупівель в якості замовника.
  26. Замовник самостійно та безоплатно через Електронний майданчик оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом з питань закупівель та чинним законодавством, інформацію про закупівлю та іншу пов’язану з нею інформацію.
  27. Користувач, який має намір прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі як постачальник товару (товарів), надавач послуги (послуг) та/або виконавець робіт, повинен авторизуватись на Електронному майданчику як учасник в порядку, визначеному у пункті 2.5. цього Договору.

  28. ВИНАГОРОДА ОПЕРАТОРА
  29. Реєстрація в електронній системі закупівель та доступ до визначених онлайн-сервісів електронної системи закупівель надається Електронним майданчиком замовнику безкоштовно у випадках, прямо передбачених цим Договором та законодавством у сфері закупівель.
  30. За надання Оператором Користувачу доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчику для їх використання за призначенням та надання Користувачу права користування зазначеними сервісами з метою участі в процедурах закупівель в електронній системі закупівель через Інтернет, в режимі онлайн, Оператор має право на винагороду.
  31. Ціна Договору становить вартість усіх послуг, наданих Оператором та оплачених Користувачем згідно з умовами цього Договору.
  32. Оператор справляє з учасника плату за надання доступу до електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісів), доступ до яких здійснюється за допомогою Інтернету, для подання учасником тендерної пропозиції/пропозиції. Така плата розраховується за кожну подану учасником тендерну пропозицію/пропозицію учасника закупівлі, що була розкрита електронною системою закупівель, через зазначені електронні сервіси, та становить:
    • один неоподатковуваний мінімум доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить не більш як 20 тис. гривень;
    • сім неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить не більш як 50 тис. гривень;
    • двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить не більш як 200 тис. гривен;
    • тридцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить не більш як 1 млн. гривень;
    • сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить більш як 1 млн. гривень;
    • двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі, коли вартість закупівлі становить більш як 4 млн. гривень.
  33. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, Оператор повертає плату учаснику/переможцю, крім випадків, коли пропозиція учасника/переможця була відхилена.
  34. За надання доступу до електронного каталогу та інших електронних сервісів, пов’язаних з його користуванням в електронній системі закупівель, Оператором з переможця відбору, з яким замовник уклав договір про закупівлю, справляється плата в розмірі, що становить:
    • 3 відсотки ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, якщо вартість закупівлі становить не більш як 50 тис. гривень;
    • 2 відсотки ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, але не більш як 3400 гривень, якщо вартість закупівлі становить не більш як 200 тис. гривень;
    • 1 відсоток ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, але не більш як 3400 гривень, якщо вартість закупівлі становить більш як 200 тис. гривень.
  35. Розмір плати, встановлений у пунктах 3.4. та 3.6. цього Договору, визначений з урахуванням усіх податків і зборів (крім податку на додану вартість), що сплачується у випадках, передбачених законодавством, є однаковим для всіх операторів авторизованих електронних майданчиків і не може встановлюватися операторами авторизованих електронних майданчиків самостійно.
  36. Подання учасником тендерної пропозиції/пропозиції учасника закупівлі та нарахування (стягнення) винагороди Оператора здійснюються за умови наявності на балансі учасника грошових коштів у розмірі, не меншому ніж розмір винагороди, встановлений цим Договором та/або чинним законодавством, якщо інше не передбачено умовами окремо укладеної між Оператором та Користувачем додаткової угоди до цього Договору.
  37. Поповнення балансу Користувача здійснюється у будь-який спосіб, дозволений функціоналом «Особистого кабінету» Користувача на Електронному майданчику.
  38. Користувач може сплатити суму більшу, ніж потрібно для оплати доступу до онлайн сервісів. Залишок передплати може враховуватися як оплата за використання Користувачем доступу до онлайн-сервісів в наступних періодах.
  39. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Користувачем грошових коштів на банківський рахунок Оператора.
  40. Валютою Договору та валютою розрахунків є гривня.
  41. Датою належного виконання грошового зобов’язання Користувача вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок Оператора, зазначений у Договорі.
  42. Факт належного надання Оператором доступу до онлайн-сервісів за звітний місяць підтверджується підписанням між Оператором і Користувачем Акта наданих послуг, який складається Оператором в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису та надається (надсилається) Користувачу до 10 (десятого) числа місяця, що слідує за звітним місяцем (місяцем, в якому фактично була проведена закупівля).
  43. Надання (надіслання) та підписання Акта наданих послуг здійснюється засобами погодженої Сторонами системи електронного документообігу.
  44. Користувач протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання (надіслання) та накладання кваліфікованого електронного підпису Оператором на Акт надання послуг зобов’язаний накласти свій кваліфікований електронний підпис на Акт надання послуг.
  45. У випадку наявності у Користувача зауважень до Акта наданих послуг, Користувач у той же строк (протягом 3 (трьох) робочих днів) повинен надати Оператору мотивовану відмову від підписання Акта наданих послуг. Мотивована відмова (у випадку її наявності) надається (надсилається) Користувачем Оператору засобами системи електронного документообігу.
  46. У випадку, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання (надіслання) та накладання кваліфікованого електронного підпису Оператором на Акт надання послуг Користувачем не було накладено кваліфікований електронний підпис на Акт надання послуг чи надано (надіслано) мотивовану відмову від підписання Акта наданих послуг, Акт наданих послуг вважається підписаним, а доступ до онлайн-сервісів – фактично наданим в повному обсязі.
  47. Підтвердженням відправки та отримання Сторонами цього Договору первинних документів засобами системи електронного документообігу є протоколи обміну інформацією системи електронного документообігу Оператора.
  48. До Акта наданих послуг Оператором не включається плата за подання тендерної пропозиції, за якими не вичерпано можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися до моменту розкриття тендерних пропозицій.
  49. Користувач має право на повернення грошових коштів, сплачених авансом на свій особистий рахунок, які не були використані для оплати доступу до онлайн-сервісів. Такі кошти повертаються Оператором у безготівковому порядку за письмовою заявою Користувача, яка обов’язково має містити його банківські реквізити. Повернення грошових коштів здійснюється Оператором в строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання вище вказаної письмової заяви Користувача.
  50. У випадку розірвання Договору у встановленому порядку, наявні на балансі Користувача грошові кошти, не використані ним для оплати доступу до онлайн-сервісів, підлягають поверненню Оператором у безготівковому порядку за письмовою заявою Користувача, яка обов’язково має містити його банківські реквізити. Повернення грошових коштів здійснюється Оператором в строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання вище вказаної письмової заяви Користувача.
  51. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
  52. Оператор зобов’язується:
  53. забезпечити можливість реєстрації Користувача на Електронному майданчику за допомогою визначених способів ідентифікації;
  54. забезпечувати при використанні Електронного майданчика функціонування комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю;
  55. забезпечувати безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу, зокрема, можливість прийняття, обробки та обміну документами та інформацією про проведення закупівлі між електронним майданчиком та веб-порталом Уповноваженого органу, за умов безперебійного функціонування веб-портала Уповноваженого органу;
  56. Надавати Користувачу доступ до онлайн-сервісів відповідно до рівня акредитації Електронного майданчика в порядку та на умовах, визначених Договором;
  57. Своєчасно повідомляти Користувача про зміни цього Договору, Регламенту та Політики конфіденційності, шляхом розміщення на веб-сайті Електронного майданчика.
  58. Оператор має право:
  59. отримувати від Користувача плату за надання доступу до онлайн-сервісів в порядку та на умовах, визначених Договором;
  60. вимагати від Користувача усунення порушень умов Договору;
  61. обмежити (зупинити) доступ Користувача до Електронного майданчика у разі порушення умов Договору та/або чинного законодавства про публічні закупівлі;
  62. достроково розірвати Договір на підставах, визначених цим Договором та/або Регламентом;
  63. в односторонньому порядку вносити зміни та доповнення до даного Договору, Політики конфіденційності, Регламенту;
  64. обмежувати роботу Електронного майданчика, редагувати та/або видаляти дані Користувача.
  65. Користувач зобов’язується:
  66. ознайомитись з Регламентом та Політикою конфіденційності та дотримуватись їх вимог;
  67. здійснювати оплату винагороди Оператору за надання доступу до онлайн-сервісів в порядку та на умовах, визначених Договором;
  68. утримуватися від розміщення на Електронному майданчику інформації з обмеженим доступом, шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі;
  69. нести відповідальність за дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням його даних персональної ідентифікації;
  70. надавати Оператору інформацію та документи, необхідні для ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  71. припинити використання Електронного майданчика у разі незгоди із змінами, внесеними Оператором до Договору.
  72. Користувач має право:
  73. отримувати від Оператора доступ до онлайн-сервісів в порядку та на умовах, визначених Договором;
  74. вибору способу поповнення балансу Користувача відповідно до функціоналу «Особистого кабінету» Користувача на Електронному майданчику;
  75. повернення грошових коштів, сплачених і не використаних ним для оплати послуг Оператора.
  76. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
  77. За невиконання або неналежне виконання зобов’язання за Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
  78. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
  79. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним на Електронному майданчику, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням його даних персональної ідентифікації.
  80. Користувач несе відповідальність за зміст інформації̈, яка оприлюднюється на Електронному майданчику.
  81. Збитки, завдані одній із Сторін внаслідок невиконання (неналежного виконання) іншою Стороною своїх зобов’язань, відшкодовуються винною у невиконанні (неналежному виконанні) Стороною в порядку та розмірі, визначеними чинним законодавством України.
  82. Оператор не несе відповідальність:
  83. за дії учасника, який бере участь у закупівлі та за дії замовника, який здійснює закупівлі;
  84. за достовірність поданої в електронній системі закупівель Користувачем інформації;
  85. за зміст інформації, наданої Користувачем, а також інформації, отриманої з Центральної бази даних;
  86. за нецільове використання Користувачами Електронного майданчика або публікацію Користувачами в електронній системі закупівель недостовірної або некоректної інформації;
  87. за дії переможця, обраного за допомогою електронної системи закупівель, за достовірність поданої ним інформації та за якість товарів, послуг та робіт, що пропонує переможець;
  88. в інших випадках, передбачених цим Договором та Регламентом.
  89. ЗВІЛЬНЕННЯ СТОРІН ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)
  90. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).
  91. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють обставини, що не залежить від волі та бажання Сторін, мають надзвичайний та невідворотний характер, а також виникли після укладання Договору та виключають або частково унеможливлюють належне виконання Договору.
  92. До обставин непереборної сили Сторонами, зокрема відносяться збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, військові дії, оголошена та неоголошена війна, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, прийняття обов’язкових для Сторін нормативно-правових актів, які безпосередньо впливають на можливість виконання зобов’язань за Договором.
  93. Сторона, яка опинилась під впливом дії обставин непереборної сили зобов’язана невідкладно, впродовж 3 (трьох) робочих днів, письмово повідомити іншу Сторону про настання таких обставин.
  94. Достатнім доказом дії обставин непоборної сили є документ (сертифікат) торгово-промислової палати або іншого органу, уповноваженого чинним законодавством України на засвідчення обставин непереборної сили. Сторона, яка опинилася під впливом форс-мажорних обставин, зобов’язана надати належне документальне підтвердження їх настання іншій Стороні впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідного документу (сертифікату).
  95. Невиконання Стороною вимог щодо повідомлення про настання обставин непоборної сили та/або ненадання іншій Стороні їх належного документального підтвердження, позбавляє таку Сторону права посилатися на такі обставини як підставу для звільнення від відповідальності за невиконання Договору.
  96. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
  97. Всі спори, що можуть виникнути за Договором, Сторони вирішують шляхом переговорів.
  98. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору згідно з чинним законодавством України. До спірних правовідносин застосовується право України.
  99. ВЗАЄМНЕ ВИЗНАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ
  100. Сторони цього Договору взаємно визнають документи, складені ними в електронному вигляді у встановленому порядку із застосуванням Електронного цифрового підпису та підтверджують, що юридична сила електронних документів не може бути заперечена виключно через те, що вони мають електронну форму (та/або не мають паперового аналога).
  101. Надання стороні документа, складеного належним чином у електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису не може бути підставою для витребування паперового аналога документа.
  102. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
  103. Договір набирає чинності з моменту акцепту оферти Користувачем, що здійснюється шляхом реєстрації Користувача на Електронному майданчику або з моменту його укладення (підписання) Сторонами в паперовому вигляді у випадках, передбачених цим Договором.
  104. Договір діє протягом строку з моменту його укладення до 31 грудня календарного року в якому Договір був укладений. Якщо жодна із Сторін не повідомить іншу Сторону про розірвання Договору щонайменше за 30 (тридцять) календарних днів до спливу строку дії Договору, Договір щоразу вважається укладеним на тих самих умовах і діє до 31 грудня наступного календарного року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов’язків Сторонами.
  105. Цей Договір може бути припинено в односторонньому порядку, шляхом направлення Стороною Договору повідомлення про припинення іншій Стороні за 30 (тридцять) днів до дати припинення Договору.
  106. Договір припиняє свою дію у разі настання хоча б однієї з наступних обставин:
  107. за взаємною згодою Сторін;
  108. на вимогу однієї із Сторін за умови попереднього (за 30 днів) письмового повідомлення про таке припинення;
  109. ліквідація однієї із Сторін та відсутність правонаступника (з моменту припинення);
  110. прийняття Уповноваженим органом рішення про відключення Електронного майданчика від електронної системи закупівель;
  111. у випадку зловживання Користувачем своїми правами або нецільового використання Електронного майданчика.
  112. Зобов'язання, які виникли з цього Договору, але які не виконані до дати його припинення мають бути виконані на умовах цього Договору.
  113. Чинна редакція Договору, Регламенту та Політики конфіденційності знаходиться у вільному доступі на веб-сайті Електронного майданчика.
  114. Внесення змін та доповнень до Договору здійснюється Оператором в односторонньому порядку із повідомленням про це на веб-сайті Електронного майданчика.
  115. Нова (актуальна) редакція Договору, Регламенту та Політики конфіденційності приймається на заміну усіх попередніх редакцій і набуває чинності як для всіх осіб, що бажають акцептувати Договір, так і для Користувачів, що уклали Договір раніше, з моменту його опублікування на веб-сайті Електронного майданчика, якщо інше не встановлено такими змінами (доповненнями).
  116. Користувач у разі незгоди із новою редакцією Договору має право розірвати Договір, повідомивши про це Оператора письмово протягом 10 (десяти) календарних днів з дати опублікування нової редакції Договору на веб-сайті Електронного майданчика. У разі неотримання Оператором протягом такого строку повідомлення про розірвання Договору або у випадку, якщо Користувач продовжує користуватись доступом до онлайн-сервісів Електронного майданчика в цей період, вважається, що Користувач погоджується з новою редакцією Договору.

Додатки:

  1. Регламент авторизованого електронного майданчика «e-Lot».
  2. Політика конфіденційності.

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Е ЛОТ» Місцезнаходження: Україна, 61002, Харківська обл., м. Харків, вул. Куликівська, будинок 8, квартира 6. Ідентифікаційний код юридичної особи: 44760433. Телефон: +380507295161 Електрона пошта: office@e-lot.com.ua IBAN: UA493052990000026009005503863 (UAH) в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Виконавчий директор ТОВ «Е ЛОТ» Артем ГІЧКО
Регламент авторизованого електронного майданчика «e-Lot» (Попередня редакція до 14.11.2024).
Місце, де відбуваються закупівлі

Ми створили e-lot.com.ua з метою надання всіх умов для того, щоб процес закупівель проходив з легкістю для обох сторін: замовників та постачальників.