Авторизація

Підтримка

e-Lot підтримка

Ми завжди готові допомогти вам вирішити будь-які питання, що виникають під час користування нашим майданчиком електронних закупівель. Наша мета - забезпечити вас найвищою якістю обслуговування та зробити ваш досвід користування e-Lot максимально зручним і ефективним.

Як зв'язатися з нами? Є декілька способів, якими ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки:

Електронна пошта: Щоб звернутися до нас за допомогою електронної пошти, напишіть листа на адресу: support@e-lot.com.ua - технічні питання, допомога у користуванні майданчиком; office@e-lot.com.ua - загальні питання Наші спеціалісти відповідатимуть на ваші запитання якнайшвидше.

Телефон: Якщо у вас виникли термінові питання або потрібна негайна допомога, ви можете зателефонувати нам за номером +380507295161. Наша команда підтримки з радістю надасть вам консультацію.

Графік роботи Наша служба підтримки працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 за місцевим часом.

Часті запитання Якщо у вас є питання, які часто виникають у інших користувачів, ви можете перейти до нашого Help Center (https://elotua.zohodesk.eu/portal/uk/home). Можливо, ви знайдете відповіді на свої питання тут, без необхідності чекати на відповідь від служби підтримки.

Не соромтеся звертатися до нас з будь-якими запитаннями. Ми завжди раді допомогти вам!

Місце, де відбуваються закупівлі

Ми створили e-lot.com.ua з метою надання всіх умов для того, щоб процес закупівель проходив з легкістю для обох сторін: замовників та постачальників.